Onze veelgestelde vragen
Ik ben op zoek naar...
Voorraad
-
Binnen onze website kunt u op verschillende manieren het juiste auto-onderdeel vinden. U kunt gebruikmaken van de zoekfunctie door op het vergrootglas bovenin de website te klikken en te zoeken op onderdeel, automerk of artikelnummer. Daarnaast kunt u binnen de productpagina filteren op categorie en prijs. Weet u niet precies welk onderdeel u nodig heeft? Neem dan contact met ons op en geef een duidelijke omschrijving van uw klus en de auto. Dan kijken we samen of wij het juiste auto-onderdeel in huis hebben.
-
Bij elk product kunt u zien of deze bij ons op voorraad is. Mocht deze niet op voorraad zijn maar heeft u dit onderdeel wel nodig, neem dan gerust contact met ons op. Wellicht hebben we wel een soortgelijk onderdeel op voorraad of kunnen we u op een andere manier helpen met het vinden van het product dat u nodig heeft.
-
Onze voorraad is continu in beweging en wij kopen zo nu en dan weer oude voorraden op. Het kan dus zijn dat een onderdeel dat u zoekt niet op de website staat. Vraag ons daarom vooral of een onderdeel wel of niet op voorraad is. Dit kunt u doen door een e-mail met details van het artikel dat u zoekt te sturen naar info@klassiekerstockonderdelen.nl of dit contactformulier in te vullen. We antwoorden dan zo snel mogelijk.
Betaling
-
U kunt online betalen met elke bank via IDEAL.
-
Nadat wij het artikel retour hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat de terugbetaling zo snel mogelijk geregeld is en uw geld weer op uw bankrekening staat. Dit duurt ongeveer 2 werkdagen.
Bezorging
-
Wij bezorgen met DHL en kunnen u pakket bij een DHL servicepoint of bij u thuis laten bezorgen.
-
De standaard verzendkosten binnen Nederland zijn €4,95. Mocht u een onderdeel buiten Nederland willen laten bezorgen, neem dan vooraf contact met ons op over de bezorging hiervan. Daarnaast kan het voorkomen dat uw product groter of zwaarder is dan voor de standaard verzending bedoeld is. Mocht dit het geval zijn, dan nemen wij contact met u op voor het bezorgen van dit artikel.
-
U kunt uw bestelling ook bij onze garage afhalen. Indien u dit wilt, stuur ons dan een mailtje via info@klassiekerstockonderdelen.nl met het artikel en als we uw bestelling hebben bevestigd, bent u van harte welkom in onze garage om het op te halen.
-
De meeste artikelen worden binnen 1 - 3 werkdagen bij u afgeleverd. Binnen het klantportaal kunt u de gegevens van uw bestelling vinden en de verwachtte levertijd. Daarnaast stuurt DHL u automatisch een mail met een track and trace code wanneer de bestelling verzonden is.
-
Na verzending ontvangt u van DHL een mail met daarin het track and trace nummer van uw bestelling.
Annuleren & Retourneren
-
Stuur ons een mailtje via info@klassiekerstockonderdelen.nl met een beschrijving en een foto van het probleem. We zullen dan samen naar een oplossing zoeken.
-
Nee, een bestelling kan helaas na bestellen niet geannuleerd worden.
-
U kunt uw bestelling natuurlijk retourneren als deze toch niet naar wens is. Stuur ons dan even een e-mail via info@klassiekerstockonderdelen.nl, zodat we de vervolgstappen kunnen bespreken. De retourneerkosten zijn wel voor uw rekening.
Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen zullen we de terugbetaling in gang zetten.
Account
-
Als u uw wachtwoord vergeten bent kunt u deze wijzigen door naar het klantportaal te gaan en te klikken op 'wachtwoord vergeten'. Vervolgens wordt een mailtje naar u gestuurd waarmee u uw wachtwoord kunt resetten en een nieuwe kunt aanmaken.
-
Wanneer u een bestelling plaatst, wordt direct een account aangemaakt. Binnen dit account kunt u uw bestellingen bekijken.